ازدواج ایرانی

ساخت وبلاگ

آکاایران: واکنش جالب بازیگر شهرزاد به دو بحران کشور

مصطفی زمانی گفت: در کشوری که اهالی سینمای آن بیمه نیستند و امنیت شغلی ندارند، چطور انتظار دارید که به محیط زیست فکر کنند؟

,سریال شهرزاد،محیط زیست،مصطفی زمانی,[categoriy]

واکنش جالب بازیگر شهرزاد به دو بحران کشور -آکاسریال شهرزاد،محیط زیست،مصطفی زمانی

آکاایران: واکنش جالب بازیگر شهرزاد به دو بحران کشور

آکا ایران -این بازیگر سینما در حاشیه جشنواره فیلم سبز، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کمبود فیلم داستانی محیط زیستی به مساله بودجه برمی گردد. برای ساخت فیلم های مستند نسبت به فیلم های داستانی به بودجه کمتری نیاز داریم و معمولا روی فیلم های محیط زیستی سرمایه گذاری نمی کنند.

به گزارش آکاایران: زمانی با اشاره به اینکه "به نظرم محیط زیست شعار قشنگی است که بسیاری دوست دارند از آن استفاده کنند"، افزود: دولت ها هم بنا بر وظایف اداری شان این کار را انجام می دهند و اگر ضرورتی در این حوزه نداشتند بعید نبود فعالیتی در این زمینه نداشته باشند.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره اهمیت محیط زیست تاکید کرد: در همه دنیا به این موضوع پی برده اند که محیط زیست در اولویت است زیرا انسان جدای از عقل و روح یک جانور است. با این حال فکر می کنم جامعه هنوز به درکی از محیط زیست نرسیده و این موضوع برایش در حد شعار باقی مانده است.

وی ادامه داد: اگر به سطحی از درک و آگاهی برسیم، این موضوع برایمان از مسئولیت فردی به مسئولیت اجتماعی تبدیل می شود، اما در ایران این مسأله برعکس است و دائم در تلاش هستیم تا از مسئولیت اجتماعی به مسئولیت فردی برسیم در حالیکه محیط زیست مقوله ای است که باید دغدغه همه باشد.

مصطفی زمانی در ادامه با بیان اینکه "در حوزه محیط زیست فیلم های مستند بهتر از فیلم های داستانی تأثیرگذار بوده است"، گفت: اگر محیط زیست به هم بریزد با مشکلات بسیاری مواجه می شویم. این اتفاقات و تخریب ها به نسل های بعدی آسیب بیشتری می زند، زیرا تخریب محیط زیست در عمر مفید یک انسان معمولی به وضوح دیده نمی شود و به همین دلیل است که آن را جدی نمی گیرند.

بازیگر فیلم «ماهی سیاه کوچولو» با تاکید بر نیاز مالی برای تولید اثر تأثیرگذار در زمینه محیط زیست، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست یک مسئولیت فردی است و ما باید به درکی از آن برسیم تا بتوانیم از محیط زیست حفاظت کنیم.

او افزود: تخریب محیط زیست به نسل ها آسیب می زند و این موضوع نیاز دارد تا ما نسبت به آنها مسئولیت پذیری داشته باشیم.

زمانی با اشاره به وضعیت اهالی سینما در ایران، گفت: در کشوری که اهالی سینمایش بیمه نیستند و امنیت شغلی ندارند چطور انتظار دارید که به محیط زیست فکر کنند؟ منظورم هم تمام اهالی سینماست، زیرا همکاران ما سال هاست که درگیر گرفتن یک دفترچه بیمه هستند و من فکر می کنم رسیدگی به مشکلات آنها، مسئولیت اول است.


رسوایی بزرگ برای ستاره پرسپولیس؟ (+عکس)
خودرو عجیب در تهران(+عکس)
ورود پژو 405 به آرایشگاه (+عکس)
موتور آمبولانس های BMW (عکس)
ملکه خردسال زیبایی، ستاره میلیونر (+عکس)
لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 166 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:03

به گزارش آکاایران:  مرها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظور این نیست که نمی توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی دهیم.

به گزارش سلامت نیوز نشانه های عاشقی مردان متفاوت است و برای همه انها به یک صورت صدق نمیکند اما شایدبا دیدن علائم زیر امیدوار شوید که مرد مورد نظرتان عاشق شده است

چگونه از احساسات واقعی یک مرد سر دربیاوریم؟

مرها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظورم این نیست که نمی توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی دهیم.

به همین دلیل، من هم از آن دسته زنانی هستم که تلاش می کنند تا سر از احساسات واقعی یک مرد دربیاورند و این در حالی است که او حتی تصورش را هم نمی کند. مطمئنا، او نیز امروز صبح سرشار از عواطف و احساسات بوده است، اما سرش آنقدر به پاسخگویی به تلفن ها و کارهایش گرم شده است که فرصتی برای توجه به این موضوع پیدا نمی کند.

ولی خانم ها، نگران نباشید؛ هنوز جای امیدواری هست. چرا که حتی اگر مرد شما این فرصت را ندارد که فورا عشقش را به شما ابراز کند، و بگوید که تا چه حد شیفته شما می باشد، نشانگر عشقی است که نسبت به شما دارد. به این نشانه ها توجه کنید:

فرستادن پیامک های بامزه

فرستادن پیش پا افتاده ترین و مسخره ترین پیامک ها از جانب او نشان می دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می دهد که دارم خرمالو میخورم در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود ، در واقع منظورش این است که یادم هست که تو خرمالو دوست نداری، و برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می آید. همچنین دارد می گوید، ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.

دایماً به شما زنگ می زند

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی دارند: (1) برای انجام کاری، (2) در مواقع اورژانسی، یا (3) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی فرستد

دخترها زمانی پیامک ارسال می کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک های او را نداده اید و یا اعتراض کرده اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک های بامزه می فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: تا چشمانم گرم خواب می شود، صدای پیامک های تو می آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار. حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه تان را بخوانید.

به نظرت چی خوبه؟

به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟ به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟ به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟ پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می پرسند که هورمون های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می شنوید که لحظات سختی را می گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می دانید که دست عشق تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته اید.

 گرد آوری مطالب : آکا ایران


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 181 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:59

,[categoriy]

به گزارش آکاایران: مدل تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

عکس تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین پیاز سیب زمینی عروس

,[categoriy]

تزیین سبد پیاز سیب زمینی

,[categoriy]

تزیین پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین سبد پیاز و سیب زمینی عروس

,[categoriy]

تصاویر تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

جدیدترین مدل تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین جهیزیه عروس - تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین جالب سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

تزیین سبد سیب زمینی و پیاز عروس

,[categoriy]

مدل جدید از تزیین سیب زمینی و پیاز عروس

گردآوری: بخش خانه داری آکا ایران

 گرد آوری مطالب : آکا ایران


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 196 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:53

آکا ایران -"وارونگی" یکی از فیلم های بخش رقابتی نوعی نگاه این دوره جشنواره کن است.
بهنام بهزادی کارگردان و سحر دولتشاهی، علی مصفا و علیرضا آقاخانی بازیگران در نمایش این فیلم در کن حضور داشتند.
 
,وارونگی،جشنواره کن،سحر دولتشاهی,[categoriy]

تیپ ستاره های وطن در جشنواره کن(+عکس) -آکاوارونگی،جشنواره کن،سحر دولتشاهی

آکاایران: تیپ ستاره های وطن در جشنواره کن(+عکس)


ستاره پسیانی، رؤیا جاویدنیا، علیرضا و شیرین یزدان بخش از دیگر بازیگران "وارونگی" هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سهیل پس از چند سال نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آن ها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل گیری دوباره است.
"تنها دو بار زندگی می کنیم" و "قاعده تصادف" دیگر ساخته های بهزادی هستند.
,وارونگی،جشنواره کن،سحر دولتشاهی,[categoriy]

شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن 11 تا 22 مه (22 اردیبهشت تا 2 خرداد) برگزار می شود.

روش سیگار کشیدن زن محجبه با روبنده(عکس)

به گزارش آکاایران: آشنایی با اوتلندر اسپورت(+عکس)

مهدی پاکدل تولد 35 سالگی همسرش بهنوش طباطبایی را تبریک گفت (عکس)

جشن تولد 41 سالگی بهنوش بختیاری باحضور بازیگران زن (عکس)

روایت ترانه علیدوستی از همکاری مجدد با شهاب حسینی

آب تهران نیازی به تصفیه خانگی ندارد

قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران (جدول)

لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:12

آکاایران: آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس)

آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران می گذرد، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل است.

آکا ایران -آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران با عنوان «آموزش عکاسی پرتره و مدلینگ» می گذرد، نمایش تصاویر Nude یا برهنه در کلاس های آموزشی، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل است.

به گزارش آکاایران:  در حوزه مدلینگ تا پیش از این می توانستید تصاویر زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جست وجو کنید اما این روزها خبرها و متن های تولیدشده با عنوان مدلینگ بیش از تصاویر آن موردتوجه رسانه ها قرار گرفته است. در روزهای گذشته دادستان تهران و سپاه پاسداران در فاصله زمانی کوتاهی خبر از برخورد با فعالان حوزه مدلینگ را مخابره کردند، اما پشت پرده عملیات «عنکبوت 2» چه بود؟

در جست وجوی صنعت مدلینگ، مطالب جالبی به چشم می خورند. در تعاریف رسمی درباره مدلینگ می گویند: «مدلینگ ابزاری است که به وسیله آن برندها و شرکت های تولیدی به کمک افرادی که به آنها مدل گفته می شود کالای خود را به معرض نمایش می گذارند.» از شرایط مدلینگ هم نکات جالبی چون فرمول های سفت وسخت قد و وزن به چشم می خورند، اما اگر از این تعاریف ساده و اینترنتی عبور کنیم؛ آنچه این روزها ما از آن به عنوان مدلینگ در ایران یاد می کنیم، تفاوت معناداری با تعاریف جهانی آن دارد. مدل های مجازی صفحه به صفحه شبکه های مجازی را فتح کرده اند و خبری از موضوع اصلی عکس (همان کالای تجاری) نیست و صرفاً یک جوان با لباسی نیمه برهنه مقابل لنز دوربین ها خودنمایی می کند. اینجا مدلینگ نه یک صنعت درآمدزایی بلکه راه خودنمایی است که برای دیده شدن در آن حتی هزینه مالی نیز متقبل شوید. وقتی از سعید به عنوان عکاس خبری درباره عکاسی مدلینگ و تفاوت ها و مهارت های آن پرس وجو می کنم، می گوید: «یکی از سخت ترین شاخه های عکاسی همین عکاسی مدلینگ است که شما برای فعالیت در این حوزه باید تخصص ویژه ای در حوزه نورشناسی و شناخت فیزیک انسان داشته باشید اما چیزی که در کشور ما رایج است، صرفاً عکاسی های نیمه برهنه در آتلیه های زیرزمینی و حتی آتلیه های رسمی است که عکاس شناخت چندانی هم با تکنیک های عکاسی مدلینگ ندارد.»

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس) -آکاعکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude

آکاایران: آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس)

پالایش رویکرد اصلی برخورد با ناامنی اخلاقی

چند روز پیش دادستان مقابل دوربین ها از موفقیت آمیز بودن پروژه در برخورد با برهم زنندگان امنیت اخلاقی فضای مجازی خبر داد. آقای عباس جعفری دولت آبادی از اجرای پروژه های «عنکبوت 1 و 2» سخن گفت و اضافه کرد: «حدود 50 آرایشگاه، 50 مزون و 50 آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی درآمدند و دستگیری هایی انجام و صفحات زیادی بسته شدند.»

اما صدور اطلاعیه رسمی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که خبرهای ویژه و جدید دیگری از برخورد با تخلفات فضای مجازی در راه است. این اطلاعیه، خبر از موفقیت پروژه ای داد که طی آن، فضای مجازی و به ویژه شبکه اجتماعی «اینستاگرام» را برای خانواده های ایرانی، امن تر از همیشه کرده است: «پس از حدود دو سال کار مستمر و فشرده اطلاعاتی و در پی وصول تعداد فراوانی شکایت و گزارش از جانب خانواده های گوناگون از شهرهای ایران مبنی بر ضرورت پالایش اخلاقی، سرویس های پرکاربرد ارتباطی و اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام، پروژه عنکبوت 2 را در این محیط با موفقیت به پایان برده و گام بلندی در جهت بهبود نسبی فضای این نرم افزار برای خانواده های ایرانی برداشته است.»

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

 

اینستاگرام تا امروز کم حاشیه ترین شبکه اجتماعی در کشور ما بوده است. فعالیت آن از ابتدا رنگ و بوی سیاسی نداشت و تصاویر تولیدشده نیز بیشتر به یک آلبوم شخصی شباهت داشت. هرچند در کشور ما برخی صفحات اینستاگرام با انتشار تصاویر و متن های سیاسی و اجتماعی از این نرم افزار به عنوان یک رسانه استفاده می کردند اما به دلیل اینکه این اپلیکشین برخلاف توییتر و فیس بوک قابلیت موج آفرینی های سیاسی را ندارد، هیچ گاه سایه فیلترینگ بر سر آن احساس نشده است. هرچند همواره از ابتدا موضوع فیلترینگ هوشمند صفحات مبتذل مطرح بوده و حتی اجرایی شده است. فیلترینگی که می تواند بر اساس ارزیابی تصاویر و متن های یک صفحه در اینستاگرام، نمایش آن را برای مخاطبان محدود می کردند.

فیس بوک به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران تا سال 1390، پس از فیلترینگ و کاهش شدید محبوبیت خود درصدد برآمد تا شبکه اینستاگرام را که تا آن زمان به صورت تخصصی در زمینه انتشار عکس فعالیت می کرد خریداری کند. سرانجام فیس بوک توانست در آوریل 2012 باقیمت سرسام آور یک میلیون دلار این شبکه را تصاحب کند و جالب اینکه اکنون و پس از سه سال، ارزش اینستاگرام 49 برابر شده و باسیاست گذاری های کلان و پشت پرده این غول آمریکایی، ماهیت شبکه اینستاگرام از شبکه اشتراک عکس به شبکه انتشار مد تغییر پیداکرده است!

در سال 2013 اینستاگرام 23درصد رشد کرد درحالی که فیس بوک به عنوان کمپانی مادر فقط 3درصد رشد را تجربه کرد.  گفته می شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس بوک بزرگ تر خواهد شد.

تا جایی که رادیو فردا طی خبری در 24 مرداد 1394 اظهار می کند:«جایزه بخش «رسانه» شورای طراحان مد آمریکا در سال 2015 به اینستاگرام رسید و کوین سیسترم، مدیرعامل این شرکت، آن را از دست کیم کارداشیان، ستاره هالیوودی دریافت کرد. شورای طراحان مد عقیده دارد که اینستاگرام باعث انقلابی در دنیای مد شده و آن را از حالت سنتی آن خارج کرده است. درست است که طراحان مد و فروشگاهی زیادی حالا حساب کاربری اینستاگرام خود را دارند، اما اینستاگرام فضایی را به طراحان ناشناخته، بوتیک های محلی کوچک و افراد خوش پوش در سراسر دنیا داده است تا در قالب عکس هایی شخصی عرضه کننده تن پوش هایشان باشند.»

این روزها  اینستاگرام در سایه قداست ظاهری و پشت پرده خود و نادیده گرفته شدن از سوی برخی از مسوولان مرتبط، جولانگاه سیل عظیم شبکه های مد و حتی بهترین بازار خریدوفروش دختران ایرانی شده است!
 
پروژه عنکبوت چه بود؟

پروژه «عنکبوت» با هدف ضربه زدن به فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی شبکه های اجتماعی پرمخاطب نظیر فیس بوک و اینستاگرام و همچنین سالم سازی فضای فعالیت و جلوگیری از تهدیدات متوجه جامعه کاربران ایرانی، طراحی شد.

در ادامه پروژه عنکبوت 1 و با توجه به رشد شدید شبکه اجتماعی اینستاگرام و هجوم تصاعدی کاربران ایرانی به این شبکه، پروژه عظیم «عنکبوت 2» کلید خورد. بر اساس اطلاعات پروژه عنکبوت 2 را می توان به واسطه حجم عملیات انجام شده و نتایج حاصله آن، منحصربه فردترین پروژه پیاده سازی شده روی شبکه های اجتماعی تاکنون نامید که در ادامه به برخی از شاخصه ها و وجوه تمایز این پروژه اشاره می شود.

طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار صبح نو، مهم ترین شاخصه پروژه عنکبوت 2، حجم سنگین عملیات رصد روی تمامی صفحه های ایرانی شاخص در اینستاگرام است. گفته می شود گروه عملیاتی این پروژه در تلاش شبانه روزی سه ماهه خود، تمامی صفحات متخلف در اینستاگرام را رصد و شناسایی کرد. در پایان عملیات گروه شناسایی مشخص شد آنچه بیش از همه در شبکه اجتماعی اینستاگرام می بایست موردتوجه قرار گیرد، هدف قرار دادن کاربران ایرانی از طریق انتشار عکس های مدلینگ حرفه ای و آماتور دختران ایرانی در این شبکه است که البته این همان ماهیت تخصصی شبکه اینستاگرام است.

در بخشی از اطلاعیه عنکبوت 2 آمده است: «از دیگر شاخصه های منحصربه فرد پروژه عنکبوت 2، جمع آوری بسیار دقیق بانک اطلاعاتی بیش از 300 صفحه متخلف در اینستاگرام است. در این بانک اطلاعاتی عظیم، اطلاعاتی نظیر آی دی اینستاگرام، تعداد دنبال شونده، تعداد دنبال کننده، تعداد پست، آی دی kik، آی دی Line، آی دی Facebook، آی دی سایر شبکه های اجتماعی، ایمیل، تلفن، نشانی، شماره حساب، درجه ابتذال صفحات، افراد مرتبط، صفحات زیرمجموعه، نوع صفحه، عکس های منتشرشده و ... تمامی صفحات با دقت توسط گروه شناسایی گردآوری شده است.»

سرشبکه های صفحه های مدلینگ ایرانی اینستاگرام، بیش از 80 درصد تعداد فالوئرهای ایرانی از مجموع کل صفحات مرتبط با موضوع مدلینگ در اینستاگرام را به خود اختصاص داده اند که باوجود فیلترینگ چندباره صفحات آنها و همچنین اخیراً سرویس فیلترینگ هوشمند، به صورت کاملاً تصاعدی بر تعداد دنبال کنندگان صفحات آنها افزوده می شود. از دیگر موارد حائز اهمیت درباره سر شبکه های مدلینگ اینستاگرام می توان به حضور بسیار فعال آنها در خارج از کشور و شرکت در انواع میتینگ های به اصلاح مد، اشاره کرد.

در اطلاعیه پیشین سپاه آمده بود: «مجموعاً 170 نفر از مدیران و اداره کنندگان صفحات فوق الذکر (شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و 2 موسسه فعال در عرصه مد) که موفق به اغوای تعداد قابل توجهی از جوانان شده و خسارات عظیم اخلاقی به بار آورده بودند، شناسایی و شبکه ارتباطی آنها کشف شد. از این تعداد برای 29 تن از مدیران اصلی و مرتبطین آنها پرونده قضایی تشکیل شد که منجر به بازداشت هشت نفر و احضار بقیه افراد گردید و اماکن مرتبط با جرائم ایشان نیز با حکم قضایی پلمب شد.» طبق اطلاعات رسیده به #صبح_نو شبکه مدلینگ در کشور با تکیه بر پنج پایگاه «آموزشگاه ها»، «آرایشگاه ها»، «استودیوهای عکاسی»، «مزون ها» و «صفحات اینستاگرام» کار خود را پیش برده است و سر شبکه های مدلینگ از همین ظرفیت برای پرورش و رونمایی از دختران و پسران جوان در شبکه های اجتماعی و سپس ارتباط گیری با خارج از کشور بهره برده اند.

کشف حجاب شرط آموزشگاه عکاسی

آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران نیز با عنوان «آموزش عکاسی پرتره و مدلینگ» می گذرد هم خود جای سؤال دارد! نمایش تصاویر Nude یا برهنه در کلاس های آموزشی، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل هم مزید بر علت این چرخه است. به طور مثال آموزشگاه «م» در تهران که در ظاهر رسمی توانسته اعتبار خوبی برای خود دست و پا کند، در کلاس های این موسسه کشف حجاب موضوعی پذیرفته شده است و تربیت عکاسان مدلینگ و کشف و استعدادیابی برای رونمایی از مدل های جوان یکی از اهداف اصلی این موسسه است.

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

هر عکس یک میلیون تومان

استودیوهای عکاسی و فیلمبرداری اصلی ترین ابزار ارائه مدل های حرفه ای اند. در حال حاضر حدود صد استودیو فعال و مطرح ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار عکس های مدلینگ و مبتذل مشغولند. شایان ذکر است مدل های حرفه ای در اکثر موارد با همکاری با استودیوهای عکاسی خانگی و زیرزمینی به معرفی خود و پوشاک موردنظر صاحبان کالا مشغولند. این دسته از استودیوهای عکاسی گاهی برای یک شات عکس از مدل های حرفه ای به آنان رقمی حدود 300 هزار تا حتی یک میلیون تومان نیز پرداخت می کنند و از این طریق به اعتبار و محبوبیت خود در صفحات اجتماعی از طریق انتشار عکس های مدل ها با لیبل خود می افزایند به نحوی که مدل های آماتور می بایست برای عکاسی در این استودیوها مبلغ هنگفتی را به صاحبان استودیوها پرداخت کنند!

مزون ها

چرخه مدل ها، صفحات و استودیوهای عکاسی، سرانجام با ارائه مزون ها کامل می شود. بدین ترتیب که مدل ها، پوشاک صاحبان مزون ها را بر تن می کنند و استودیوها، عکس مدل ها را رنگ و لعاب می دهند و صفحات ایرانی اینستاگرام با دریافت سفارش از صاحبان مزون ها به انتشار گسترده این عکس ها می پردازند و مزون ها هم به شدت سود فروش لباس های اغلب مبتذل و حتی مستهجن خود را می برند! جالب آنکه مزون ها برخلاف محدودیتی که مغازه داران با آن مواجه اند، بی هیچ ابایی به انتشار تصاویر عریان مدل ها برای ارائه البسه شب و لباس های زیر زنانه مشغولند. تعداد این مزون های فعال و مطرح در شبکه اجتماعی اینستاگرام حدود 50 صفحه فعال ارزیابی می شود.

روزنامه صبح نو

روش سیگار کشیدن زن محجبه با روبنده(عکس)

آشنایی با اوتلندر اسپورت(+عکس)

مهدی پاکدل تولد 35 سالگی همسرش بهنوش طباطبایی را تبریک گفت (عکس)

جشن تولد 41 سالگی بهنوش بختیاری باحضور بازیگران زن (عکس)

روایت ترانه علیدوستی از همکاری مجدد با شهاب حسینی

آب تهران نیازی به تصفیه خانگی ندارد

قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران (جدول)

لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:12

آکاایران: آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس)

آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران می گذرد، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل است.

آکا ایران -آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران با عنوان «آموزش عکاسی پرتره و مدلینگ» می گذرد، نمایش تصاویر Nude یا برهنه در کلاس های آموزشی، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل است.

به گزارش آکاایران:  در حوزه مدلینگ تا پیش از این می توانستید تصاویر زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جست وجو کنید اما این روزها خبرها و متن های تولیدشده با عنوان مدلینگ بیش از تصاویر آن موردتوجه رسانه ها قرار گرفته است. در روزهای گذشته دادستان تهران و سپاه پاسداران در فاصله زمانی کوتاهی خبر از برخورد با فعالان حوزه مدلینگ را مخابره کردند، اما پشت پرده عملیات «عنکبوت 2» چه بود؟

در جست وجوی صنعت مدلینگ، مطالب جالبی به چشم می خورند. در تعاریف رسمی درباره مدلینگ می گویند: «مدلینگ ابزاری است که به وسیله آن برندها و شرکت های تولیدی به کمک افرادی که به آنها مدل گفته می شود کالای خود را به معرض نمایش می گذارند.» از شرایط مدلینگ هم نکات جالبی چون فرمول های سفت وسخت قد و وزن به چشم می خورند، اما اگر از این تعاریف ساده و اینترنتی عبور کنیم؛ آنچه این روزها ما از آن به عنوان مدلینگ در ایران یاد می کنیم، تفاوت معناداری با تعاریف جهانی آن دارد. مدل های مجازی صفحه به صفحه شبکه های مجازی را فتح کرده اند و خبری از موضوع اصلی عکس (همان کالای تجاری) نیست و صرفاً یک جوان با لباسی نیمه برهنه مقابل لنز دوربین ها خودنمایی می کند. اینجا مدلینگ نه یک صنعت درآمدزایی بلکه راه خودنمایی است که برای دیده شدن در آن حتی هزینه مالی نیز متقبل شوید. وقتی از سعید به عنوان عکاس خبری درباره عکاسی مدلینگ و تفاوت ها و مهارت های آن پرس وجو می کنم، می گوید: «یکی از سخت ترین شاخه های عکاسی همین عکاسی مدلینگ است که شما برای فعالیت در این حوزه باید تخصص ویژه ای در حوزه نورشناسی و شناخت فیزیک انسان داشته باشید اما چیزی که در کشور ما رایج است، صرفاً عکاسی های نیمه برهنه در آتلیه های زیرزمینی و حتی آتلیه های رسمی است که عکاس شناخت چندانی هم با تکنیک های عکاسی مدلینگ ندارد.»

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس) -آکاعکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude

آکاایران: آموزش عکاسی به شرط کشف حجاب در آموزشگاه های تهران!(+عکس)

پالایش رویکرد اصلی برخورد با ناامنی اخلاقی

چند روز پیش دادستان مقابل دوربین ها از موفقیت آمیز بودن پروژه در برخورد با برهم زنندگان امنیت اخلاقی فضای مجازی خبر داد. آقای عباس جعفری دولت آبادی از اجرای پروژه های «عنکبوت 1 و 2» سخن گفت و اضافه کرد: «حدود 50 آرایشگاه، 50 مزون و 50 آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی درآمدند و دستگیری هایی انجام و صفحات زیادی بسته شدند.»

اما صدور اطلاعیه رسمی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که خبرهای ویژه و جدید دیگری از برخورد با تخلفات فضای مجازی در راه است. این اطلاعیه، خبر از موفقیت پروژه ای داد که طی آن، فضای مجازی و به ویژه شبکه اجتماعی «اینستاگرام» را برای خانواده های ایرانی، امن تر از همیشه کرده است: «پس از حدود دو سال کار مستمر و فشرده اطلاعاتی و در پی وصول تعداد فراوانی شکایت و گزارش از جانب خانواده های گوناگون از شهرهای ایران مبنی بر ضرورت پالایش اخلاقی، سرویس های پرکاربرد ارتباطی و اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام، پروژه عنکبوت 2 را در این محیط با موفقیت به پایان برده و گام بلندی در جهت بهبود نسبی فضای این نرم افزار برای خانواده های ایرانی برداشته است.»

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

 

اینستاگرام تا امروز کم حاشیه ترین شبکه اجتماعی در کشور ما بوده است. فعالیت آن از ابتدا رنگ و بوی سیاسی نداشت و تصاویر تولیدشده نیز بیشتر به یک آلبوم شخصی شباهت داشت. هرچند در کشور ما برخی صفحات اینستاگرام با انتشار تصاویر و متن های سیاسی و اجتماعی از این نرم افزار به عنوان یک رسانه استفاده می کردند اما به دلیل اینکه این اپلیکشین برخلاف توییتر و فیس بوک قابلیت موج آفرینی های سیاسی را ندارد، هیچ گاه سایه فیلترینگ بر سر آن احساس نشده است. هرچند همواره از ابتدا موضوع فیلترینگ هوشمند صفحات مبتذل مطرح بوده و حتی اجرایی شده است. فیلترینگی که می تواند بر اساس ارزیابی تصاویر و متن های یک صفحه در اینستاگرام، نمایش آن را برای مخاطبان محدود می کردند.

فیس بوک به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران تا سال 1390، پس از فیلترینگ و کاهش شدید محبوبیت خود درصدد برآمد تا شبکه اینستاگرام را که تا آن زمان به صورت تخصصی در زمینه انتشار عکس فعالیت می کرد خریداری کند. سرانجام فیس بوک توانست در آوریل 2012 باقیمت سرسام آور یک میلیون دلار این شبکه را تصاحب کند و جالب اینکه اکنون و پس از سه سال، ارزش اینستاگرام 49 برابر شده و باسیاست گذاری های کلان و پشت پرده این غول آمریکایی، ماهیت شبکه اینستاگرام از شبکه اشتراک عکس به شبکه انتشار مد تغییر پیداکرده است!

در سال 2013 اینستاگرام 23درصد رشد کرد درحالی که فیس بوک به عنوان کمپانی مادر فقط 3درصد رشد را تجربه کرد.  گفته می شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس بوک بزرگ تر خواهد شد.

تا جایی که رادیو فردا طی خبری در 24 مرداد 1394 اظهار می کند:«جایزه بخش «رسانه» شورای طراحان مد آمریکا در سال 2015 به اینستاگرام رسید و کوین سیسترم، مدیرعامل این شرکت، آن را از دست کیم کارداشیان، ستاره هالیوودی دریافت کرد. شورای طراحان مد عقیده دارد که اینستاگرام باعث انقلابی در دنیای مد شده و آن را از حالت سنتی آن خارج کرده است. درست است که طراحان مد و فروشگاهی زیادی حالا حساب کاربری اینستاگرام خود را دارند، اما اینستاگرام فضایی را به طراحان ناشناخته، بوتیک های محلی کوچک و افراد خوش پوش در سراسر دنیا داده است تا در قالب عکس هایی شخصی عرضه کننده تن پوش هایشان باشند.»

این روزها  اینستاگرام در سایه قداست ظاهری و پشت پرده خود و نادیده گرفته شدن از سوی برخی از مسوولان مرتبط، جولانگاه سیل عظیم شبکه های مد و حتی بهترین بازار خریدوفروش دختران ایرانی شده است!
 
پروژه عنکبوت چه بود؟

پروژه «عنکبوت» با هدف ضربه زدن به فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی شبکه های اجتماعی پرمخاطب نظیر فیس بوک و اینستاگرام و همچنین سالم سازی فضای فعالیت و جلوگیری از تهدیدات متوجه جامعه کاربران ایرانی، طراحی شد.

در ادامه پروژه عنکبوت 1 و با توجه به رشد شدید شبکه اجتماعی اینستاگرام و هجوم تصاعدی کاربران ایرانی به این شبکه، پروژه عظیم «عنکبوت 2» کلید خورد. بر اساس اطلاعات پروژه عنکبوت 2 را می توان به واسطه حجم عملیات انجام شده و نتایج حاصله آن، منحصربه فردترین پروژه پیاده سازی شده روی شبکه های اجتماعی تاکنون نامید که در ادامه به برخی از شاخصه ها و وجوه تمایز این پروژه اشاره می شود.

طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار صبح نو، مهم ترین شاخصه پروژه عنکبوت 2، حجم سنگین عملیات رصد روی تمامی صفحه های ایرانی شاخص در اینستاگرام است. گفته می شود گروه عملیاتی این پروژه در تلاش شبانه روزی سه ماهه خود، تمامی صفحات متخلف در اینستاگرام را رصد و شناسایی کرد. در پایان عملیات گروه شناسایی مشخص شد آنچه بیش از همه در شبکه اجتماعی اینستاگرام می بایست موردتوجه قرار گیرد، هدف قرار دادن کاربران ایرانی از طریق انتشار عکس های مدلینگ حرفه ای و آماتور دختران ایرانی در این شبکه است که البته این همان ماهیت تخصصی شبکه اینستاگرام است.

در بخشی از اطلاعیه عنکبوت 2 آمده است: «از دیگر شاخصه های منحصربه فرد پروژه عنکبوت 2، جمع آوری بسیار دقیق بانک اطلاعاتی بیش از 300 صفحه متخلف در اینستاگرام است. در این بانک اطلاعاتی عظیم، اطلاعاتی نظیر آی دی اینستاگرام، تعداد دنبال شونده، تعداد دنبال کننده، تعداد پست، آی دی kik، آی دی Line، آی دی Facebook، آی دی سایر شبکه های اجتماعی، ایمیل، تلفن، نشانی، شماره حساب، درجه ابتذال صفحات، افراد مرتبط، صفحات زیرمجموعه، نوع صفحه، عکس های منتشرشده و ... تمامی صفحات با دقت توسط گروه شناسایی گردآوری شده است.»

سرشبکه های صفحه های مدلینگ ایرانی اینستاگرام، بیش از 80 درصد تعداد فالوئرهای ایرانی از مجموع کل صفحات مرتبط با موضوع مدلینگ در اینستاگرام را به خود اختصاص داده اند که باوجود فیلترینگ چندباره صفحات آنها و همچنین اخیراً سرویس فیلترینگ هوشمند، به صورت کاملاً تصاعدی بر تعداد دنبال کنندگان صفحات آنها افزوده می شود. از دیگر موارد حائز اهمیت درباره سر شبکه های مدلینگ اینستاگرام می توان به حضور بسیار فعال آنها در خارج از کشور و شرکت در انواع میتینگ های به اصلاح مد، اشاره کرد.

در اطلاعیه پیشین سپاه آمده بود: «مجموعاً 170 نفر از مدیران و اداره کنندگان صفحات فوق الذکر (شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و 2 موسسه فعال در عرصه مد) که موفق به اغوای تعداد قابل توجهی از جوانان شده و خسارات عظیم اخلاقی به بار آورده بودند، شناسایی و شبکه ارتباطی آنها کشف شد. از این تعداد برای 29 تن از مدیران اصلی و مرتبطین آنها پرونده قضایی تشکیل شد که منجر به بازداشت هشت نفر و احضار بقیه افراد گردید و اماکن مرتبط با جرائم ایشان نیز با حکم قضایی پلمب شد.» طبق اطلاعات رسیده به #صبح_نو شبکه مدلینگ در کشور با تکیه بر پنج پایگاه «آموزشگاه ها»، «آرایشگاه ها»، «استودیوهای عکاسی»، «مزون ها» و «صفحات اینستاگرام» کار خود را پیش برده است و سر شبکه های مدلینگ از همین ظرفیت برای پرورش و رونمایی از دختران و پسران جوان در شبکه های اجتماعی و سپس ارتباط گیری با خارج از کشور بهره برده اند.

کشف حجاب شرط آموزشگاه عکاسی

آنچه در آموزشگاه های عکاسی ایران نیز با عنوان «آموزش عکاسی پرتره و مدلینگ» می گذرد هم خود جای سؤال دارد! نمایش تصاویر Nude یا برهنه در کلاس های آموزشی، استفاده از دختران به عنوان مدل در کلاس های عکاسی مختلط و برپایی گالری های عکس های مبتذل هم مزید بر علت این چرخه است. به طور مثال آموزشگاه «م» در تهران که در ظاهر رسمی توانسته اعتبار خوبی برای خود دست و پا کند، در کلاس های این موسسه کشف حجاب موضوعی پذیرفته شده است و تربیت عکاسان مدلینگ و کشف و استعدادیابی برای رونمایی از مدل های جوان یکی از اهداف اصلی این موسسه است.

,عکاسی،مدلینگ،کشف حجاب،nude,[categoriy]

هر عکس یک میلیون تومان

استودیوهای عکاسی و فیلمبرداری اصلی ترین ابزار ارائه مدل های حرفه ای اند. در حال حاضر حدود صد استودیو فعال و مطرح ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار عکس های مدلینگ و مبتذل مشغولند. شایان ذکر است مدل های حرفه ای در اکثر موارد با همکاری با استودیوهای عکاسی خانگی و زیرزمینی به معرفی خود و پوشاک موردنظر صاحبان کالا مشغولند. این دسته از استودیوهای عکاسی گاهی برای یک شات عکس از مدل های حرفه ای به آنان رقمی حدود 300 هزار تا حتی یک میلیون تومان نیز پرداخت می کنند و از این طریق به اعتبار و محبوبیت خود در صفحات اجتماعی از طریق انتشار عکس های مدل ها با لیبل خود می افزایند به نحوی که مدل های آماتور می بایست برای عکاسی در این استودیوها مبلغ هنگفتی را به صاحبان استودیوها پرداخت کنند!

مزون ها

چرخه مدل ها، صفحات و استودیوهای عکاسی، سرانجام با ارائه مزون ها کامل می شود. بدین ترتیب که مدل ها، پوشاک صاحبان مزون ها را بر تن می کنند و استودیوها، عکس مدل ها را رنگ و لعاب می دهند و صفحات ایرانی اینستاگرام با دریافت سفارش از صاحبان مزون ها به انتشار گسترده این عکس ها می پردازند و مزون ها هم به شدت سود فروش لباس های اغلب مبتذل و حتی مستهجن خود را می برند! جالب آنکه مزون ها برخلاف محدودیتی که مغازه داران با آن مواجه اند، بی هیچ ابایی به انتشار تصاویر عریان مدل ها برای ارائه البسه شب و لباس های زیر زنانه مشغولند. تعداد این مزون های فعال و مطرح در شبکه اجتماعی اینستاگرام حدود 50 صفحه فعال ارزیابی می شود.

روزنامه صبح نو

روش سیگار کشیدن زن محجبه با روبنده(عکس)

آشنایی با اوتلندر اسپورت(+عکس)

مهدی پاکدل تولد 35 سالگی همسرش بهنوش طباطبایی را تبریک گفت (عکس)

جشن تولد 41 سالگی بهنوش بختیاری باحضور بازیگران زن (عکس)

روایت ترانه علیدوستی از همکاری مجدد با شهاب حسینی

آب تهران نیازی به تصفیه خانگی ندارد

قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران (جدول)

لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:12

,لیست کامل جهیزیه عروس ,لیست کامل جهیزیه عروس95,لیست جهیزیه عروس 94,[categoriy]

جهیزیه کامل عروس با قیمت -آکا,لیست کامل جهیزیه عروس ,لیست کامل جهیزیه عروس95,لیست جهیزیه عروس 94, لیست جهیزیه داماد,لیست لوازم برقی جهیزیه عروس,لیست جهیزیه عروس با قیمت 94, لیست جهیزیه معمولی,,جهیزیه عروس,جهیزیه کامل عروس با قیمت,لیست جهیزیه

آکاایران: جهیزیه کامل عروس با قیمت

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:21

,[categoriy]

به گزارش آکاایران: خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه جنسی منظم برطرف می شود‎

نرخ مرگ و میر در افرادی که ۲ بار در هفته به ارگاسم می رسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه می کنند

خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه جنسی منظم برطرف می شود. در زیر به دلایلی اشاره می کنیم که به شما ثابت می کند چرا باید بیشتر با همسرتان نزدیکی داشته باشید.


۱. رابطه جنسی استرس را کم می کند.
اگر روز سخت و طولانی سر کار داشته اید یا همین طوری کمی احساس استرس می کنید، رابطه جنسی به شما کمک خواهد کرد کمی ریلکس شوید و سطح استرس تان را پایین بیاورید. بدن در طول رابطه جنسی دوپامین، اندورفین و اوکسی توسین ترشح می کند که همه این هورمون ها در کنار هم به از بین بردن استرس و بالا بردن سطح شادی طبیعی کمک می کنند.


۲. رابطه جنسی ورزشی لذت بخش است.
خیلی از ما با شنیدن کلمه «ورزش» دچار وحشت می شویم، البته نه اگر این ورزش شامل رابطه جنسی باشد. در طول رابطه جنسی، بدن مداوماً تغییرات فیزیولوژیکی را تجربه می کند که شبیه به یک برنامه ورزش است. سرعت تنفس بالا می رود که این موجب کالری سوزی می شود. این یعنی اگر فقط سه بار در هفته با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید، می توانید در سال چیزی حدود ۷۵۰۰ کالری بسوزانید. این درست مثل ۱۲۰ کیلومتر دویدن است.

۳. کنترل بهتر مثانه:
رابطه جنسی تمرینات کگل طبیعی می باشند و باعث تقویت عضلات مثانه می گردد.

۴. رابطه جنسی به ارتقای سیستم ایمنی بدنتان کمک می کند.
محققان دانشگاه ویلکس در پنسیلوانیا دریافته اند که دانشجویانی که حداقل دو مرتبه در هفته با همسرشان رابطه جنسی داشتند، درمقایسه با آنهایی که اصلاً رابطه جنسی نداشتند، سطح بالاتری از پادتن در بدنشان وجود داشت. در طول رابطه حنسی، آنتی ژن هایی مثل ایمونوگلوبولین A در بدن ترشح می شود که ثابت شده است با سرماخوردگی و حتی آنفولانزا مقابله می کند. یک خبر خوب دیگر اینکه، هرچه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، آنتی ژن بیشتری در بدنتان ترشح شده و سالم تر خواهید بود!


۵. رابطه جنسی فشارخونتان را پایین می آورد.
بعضی از انواع فعالیت های فیزیکی، حتی اگر کوتاه باشد، تاثیر فوق العاده ای بر فشارخون دارد. در تحقیقی که در دانشگاه پیسلی انجام گرفت، مشخص شد که رابطه جنسی فشارخون دیاستولی (عدد پایینی فشارخون) را کاهش می دهد.


۶. رابطه جنسی کمک می کند قلبی سالم داشته باشید.
وقتی بدن کالری می سوزاند، قلب نیز تقویت می شود. محققان موسسه تحقیقاتی نیوانگلند دریافته اند که اگر مردها به صورت منظم با همسرشان رابطه جنسی داشته باشند، تا ۴۵٪ کمتر به بیماری های قلبی-عروقی دچار می شوند.


۷. رابطه جنسی به تسکین درد کمک می کند.
اگر درد یا میگرن دارید، رابطه جنسی برایتان بسیار بهتر از مسکن عمل خواهد کرد. دکتر جورج ارلیچ متخصص آرتروز در تحقیق خود دریافته است که بیمارانی که با همسرشان رابطه جنسی منظم داشتند درد بسیار کمتری را نسبت به آنهایی که رابطه جنسی نداشتند، احساس می کردند.


۸. رابطه جنسی باعث می شود عادت ماهیانه ای منظم داشته باشید.
اگر عادت ماهیانه تان کمی نامنظم است، می تواند بخاطر سبک زندگی استرس زایتان باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد، رابطه جنسی استرس را کم می کند و این می تواند بر منظم شدن قاعدگی تان هم تاثیر مثبت داشته باشد.

,[categoriy]

رابطه جنسی استرس را کم می کند و می تواند بر منظم شدن قاعدگی تان هم تاثیر مثبت داشته باشد‎

۹. رابطه جنسی عضلات لگنتان را قوی می کند.
رابطه جنسی علاوه بر عضلات روی پا، کمر و شکم روی عضلات لگنتان هم کار می کند. به نظرتان راه بهتری برای عضله سازی هم وجود دارد؟ با ساختن عضلات لگنی قوی تر می توانید ارگاسم بسیار بهتری هم در طول رابطه جنسی تجربه کنید.
برای خانم ها داشتن عضلات قوی لگن علاوه بر کمک به بهبود علائم بی اختیاری ادرار، حساسیت در طول عمل جنسی را هم افزایش می دهد و کمک می کند ارگاسم های قوی تری داشته باشید. برای مردان هم تمرینات عضلات لگن خاصره می تواند جلو مشکلاتی مثل اختلال انزال و بی اختیاری ادرار را بگیرد.


۱۰. رابطه جنسی احتمال سرطان را پایین می آورد.
رابطه جنسی منظم به ویژه برای مردان احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. در یک تحقیق استرالیایی، مشخص شده است که مردهایی که حداقل ۲۱ مرتبه در ماه انزال داشته اند، کمتر دچار سرطان پروستات شده اند.

۱۱. رابطه جنسی سالم و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس زنان و مردان:
این نکته در سلامت روان افراد (خصوصا مردان) می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد


۱۲. رابطه جنسی خوابتان را بهبود می بخشد.
رابطه جنسی هم درست مثل ورزش ضربان قلب شما را بالا می برد و این منجر به ریلکس شدن بدن می شود. علاوه بر این، گفته می شود انزال مرد موجب رخوت می شود که خوابیدن بعد از عمل جنسی را بسیار راحت تر می کند.
بعد از ارگاسم هورمون پرولاکتین ترشح می شود که مسئول حس ریلکسی و خواب آلودگی بعد از رابطه جنسی است.

۱۳. بهبود حس بویایی:
پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش می یابد. این هورمون سبب می گردد تا سلول های بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده می گردد)


۱۴. رابطه جنسی باعث می شود ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید.
داشتن رابطه جنسی با همسرتان سه مرتبه در هفته باعث می شود حداقل ۱۰ سال جوانتر از سنتان به نظر برسید! دیوید ویکس، محقق و متخصص مغز و اعصاب اسکاتلندی در کتاب خود می نویسد، «داشتن رابطه جنسی خوب واقعاً برایتان خوب است!»


۱۵. رابطه جنسی طول عمرتان را افزایش می دهد.
جمع همه این فواید فوق العاده ای که رابطه جنسی منظم می تواند بر جسم و ذهن داشته باشد این است که سالها به طول عمر شما اضافه کند. درواقع، تحقیقی که در ژورنال پزشکی بریتانیا به چاپ رسید، مشخص کرد که شرکت کننده های مردی که رابطه جنسی منظم داشتند، دوبرابر آنهایی که هیچوقت رابطه جنسی نداشتند، عمر کردند.

۱۶. سرماخوردگی کمتر:

افرادی که ۱-۲ بار در هفته رابطه جنسی دارند، سطح پادتن ایمنوگلوبین A در بدن آنها ۳۰ درصد بیشتر می باشد. این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

گردآوری: بخش زناشویی آکا ایران


مردمان

سلامت نیوز

 گرد آوری مطالب : آکا ایران


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:43

1395/02/29

آکاایران: اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید

,[categoriy]

اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید -آکااگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید -آکا

آکاایران: اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید

اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید

,[categoriy]

به گزارش آکاایران: فکر می کنید محبوب دل همسرتان هستید و رابطه خوبی دارید

چقدر نیازهای همسرتان را می شناسید؟ به چه میزان هزینه می دهید تا یک رابطه خوب و زندگی آرام را کنار همسرتان تجربه کنید؟ هر چقدر درباره همسرتان بدانید و شناسایی آنچه مطلوب اوست، رنگ زندگی تان را تغییر می دهد.
اگر فکر می کنید محبوب دل همسرتان هستید و رابطه خوبی دارید،با داشتن نشانه های زیر دیگر جای شکی باقی نمی ماند که شما در زندگی مشترک تان رابطه سالمی دارید.


1- نسبت به همسر خود، نگرشی مطلوب و متعالی دارید و او را امانت الهی می دانید و در حفظ و نگهداری این ودیعه الهی تلاش می کنید.
2- به همسر خود احترام می کنید و با وی محترمانه صحبت می کنید و در ارتباط با او از عواطف سرشار و محبّت  بسیار دریغ نمی ورزید.
3- حقوق متقابل خود و همسر خود را می شناسید و در ایفای حقوق وی تلاش می نمائید. همسر خود را فردی مستعد کمال، پیشرفت و تحول می پندارید.
4- به پیشرفت و ترقی و رشد شخصیت همسر خود علاقمند هستید و زمینه را برای تحقق این امر فراهم می نمائید و از این طریق کانون خانواده را از زوال و فرسایش تدریجی مصون می سازید و عرصه زندگی را برای نوآوری ها می گشایید.
5- زمینه را برای پرورش احساسات مثبت و عواطف سازنده نسبت به همسر خود فراهم می سازید و از داد و ستد عاطفی به سه شیوه قلبی، کلامی و عملی استفاده می کنید و لذا به همسر و شریک زندگی  خود ابراز محبّت می کنید همسر خود را قلباً دوست می دارید و با زبان این امر را ثابت می نمایید.
6- محبّت خود را به همسرتان به صورت عملی نشان می دهید و لذا سعی می نمائید در روز تولد او، یا روز ازدواج او و یا مناسبت های دیگر به او هدیه دهید و از این طریق محبّت خود را ابراز می نمائید.
7- وقتی کنار هم نیستید نیز به یکدیگر فکر می کنید.
8- صبح با مهربانی و عطوفت از هم جدا می شوید و هنگام خداحافظی به یکدیگر توجه کامل دارید.
9- تجربه های خوبی را که در گذشته با هم داشته اید به خاطر می آورید.
10- کنار یکدیگر بازیگوش و سرزنده هستید.
11- گاهی دوست دارید، حداقل در برخی جنبه ها، شبیه او شوید.
12- اسم بهترین دوست همسرتان را می دانید و می توانید چند خصوصیت مثبت او را به خاطر بیاورید.
13- به نظر شما ایده های خوبی به ذهنش می رسد.
14- حتی در مواقعی که با او مخالفید، قبول دارید که به نکته های خوبی اشاره می کند.
15- همسرتان را قابل اعتماد می دانید.
16- می توانید اسم یکی از کتاب های مورد علاقه اش را بگویید.
17- آرمان ها و آرزوهای او را می دانید.
18-می توانید یکی از کارهای هیجان انگیزی را که با هم انجام داده اید به خاطر بیاورید.
19- هر روز گرم و صمیمانه با هم مواجه می شوید.
20- می توانید مسائلی را که به شما حس آسیب پذیری می دهند به راحتی با او در میان بگذارید.

,[categoriy]

زبان عاشقانه مخصوص به خودتان را داشته باشید

21- زبان عاشقانه مخصوص به خودتان را دارید.
22- به ندرت به همسرتان توهین کرده و دیوانه خطابش کرده اید یا هرگز این کار را نکرده اید.
23- می توانید به چند خصوصیت مثبت او اشاره کنید که از پدر و مادرش به ارث برده است.
24- از اینکه همسرتان بتواند با کمک شما به اهداف و آرزوهایش برسد لذت می برید، حتی اگر قرار باشد برای حمایت از او در خانه بمانید.
25- احساس امنیت می کنید؛ اطمینان دارید که او به شما خیانت نمی کند یا کاری انجام نمی دهد که موقعیت مالی تان به خطر بیفتد.
26- حتی وقتی با یکدیگر بحث می کنید هم می دانید که به احساسات و عقاید شما توجه می کند.
27- معمولا قدردان یکدیگر هستید.معمولا یکدیگر را تحسین می کنید.
28- احساس می کنید که قدرت های فردی شما مکمل هم هستند.
29- اگر درباره آسیب روحی ای که به شما وارد شده است با او صحبت کنید، با مهربانی رفتار خواهد کرد.
30- اشتباهات و ضعف های او را موردی در نظر می گیرید و نه کلی. مثلا از اینکه فراموش کرده لباس شما را به خشک شویی ببرد ناراحتید، اما به صورت کلی او را بی ملاحظه و سهل انگار نمی دانید.
31- از اینکه تحت تاثیر همسرتان باشید استقبال می کنید و پیشنهادهایش را می پذیرید.
32- از لحاظ فیزیکی با هم گرم و مهربان هستید.
33- از وقت گذرانی با هم لذت می برید.
34- هنوز هم وقتی به یاد اولین دیدارتان می افتید چشم هایتان برق می زند.
35- می توانید چیزهایی را که به نظر او مایه آرامش و شادی  است شمرده و برایش بازگو کنید.
36- وقتی ناراحت و افسرده هستید، به جای اینکه از همسرتان دوری کنید و مشکلات را به تنهایی حل کنید، برای آرامش به او پناه می برید.
37- زمانی که حرف مهمی برای گفتن دارید، می دانید که به راحتی می توانید توجه او را جلب کنید.
38- حالات و روحیات همسر خود را می شناسید و فهرستی از آرزوها و علائق  او دارید.
39- حریم یکدیگر را مراعات می کنید و از جرّ و بحث با هم خودداری کرده و مطالب بیجا را با سکوت خود و یا ارائه پیشنهاد مناسب به گفتگوهای سازنده و ثمربخش تبدیل می کنید.
40- اگر قرار باشد فقط یک نفر را با خودتان به جزیره ای متروک ببرید، آن یک نفر اوست.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:43

1395/02/29

آکاایران: سفر با دوچرخه هوایی به لژی در اعماق جنگل (+عکس)

روزنامه توریسم نوشت: دوچرخه هوایی ماشپی لژ، یک ترن هوایی پدالی واقع در پارک تفریحی کوهستانی Washuzan در شهر اوکایامای ژاپن است.

,طبیعت،دوچرخه,[categoriy]

سفر با دوچرخه هوایی به لژی در اعماق جنگل (+عکس) -آکاطبیعت،دوچرخه

آکاایران: سفر با دوچرخه هوایی به لژی در اعماق جنگل (+عکس)

آکا ایران -ماشپی لژ (Mashpi Lodge) سازه ای ساخته شده از فولاد و شیشه در جنگل های بارانی ماشپی است که به گردشگران امکان مشاهده زیبایی های اطراف ناحیه را از پشت پنجره های وسیع خود می دهد. در فاصله نزدیکی از این لژ، دوچرخه ای هوایی قرار دارد که تجربه ی بی نظیری از دوچرخه سواری در ارتفاع و تماشای جنگل را برای گردشگران فراهم می کند.
ماشپی لژ که با عنوان «پیله لوکس در ابرها» توصیف می شود، در ارتفاع ۹۰۰ متر از سطح دریا قرار گرفته است. ماشپی لژ با با جدیدترین شیوه های مورد استفاده در ساخت و ساز پایدار بنا شده، به زیبایی با اطراف هماهنگ شده است؛ به طوری که جمعیت شناوری در حدود ۵۰۰ گونه پرنده، صدها گونه دوزیست و خزنده و حیواناتی مانند میمون، گراز امریکایی ویوزپلنگ امریکایی در آن ساکن هستند. در نزدیکی این لژ، دوچرخه ای هوایی قرار دارد که به گردشگران این امکان را می دهد تا در میان جنگل و بر فراز آن، تاج پوشش گیاهی جنگل را کاوش کنند. این دوچرخه به کابلی با طول ۲۰۰ متر آویخته شده که میان دو نقطه در جنگل کشیده شده است و از تنگه بالای رودخانه ای در ارتفاع ۶۰ متری عبور می کند.دوچرخه ی هوایی، دو نفر ظرفیت دارد و یک نفر باید با رکاب زدن، دوچرخه را در طول مسیر حرکت دهد.

روش سیگار کشیدن زن محجبه با روبنده(عکس)

به گزارش آکاایران: آشنایی با اوتلندر اسپورت(+عکس)

مهدی پاکدل تولد 35 سالگی همسرش بهنوش طباطبایی را تبریک گفت (عکس)

جشن تولد 41 سالگی بهنوش بختیاری باحضور بازیگران زن (عکس)

روایت ترانه علیدوستی از همکاری مجدد با شهاب حسینی

آب تهران نیازی به تصفیه خانگی ندارد

قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران (جدول)

لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی -


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:43

آکاایران: به گزارش ایران ناز به اغلب زنان توصیه می شود که، در زمان عادت ماهانه شان ورزش نکنند و تحرک نداشته باشند، اما حقیقت این است که، احتمال دارد ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد! دلیلش این است که ورزش، گردش خون را افزایش می دهد، نفخ را کم می کند،

به گزارش آکاایران: و حتی به کاهش دردهای شکم در دوره قاعدگی کمک می کند.چندین تمرین مطمئن وجود دارد که، می توانید در طول دوره پریودتان آن ها را امتحان کنید. تنها قانون طلایی برای ورزش کردن در این زمان، این است که از بلند کردن وزنه های سنگین، و خسته کردن بیش از حد خودتان خودداری کنید.

مطمئنا از اینکه بعد از ورزش در زمان عادت ماهانه، چقدر احساس شعف و شادی می کنید، متعجب خواهید شد.این طبیعی است که نتوانید تمرینات معمولتان را انجام دهید. راز ورزش کردن در طول این دوره، این است که بتدریج شروع کنید و ابتدا با حرکات کششی خودتان را گرم کنید. با انجام تمرینات سبک،

علائم قاعدگی به حداقل خواهند رسید. در ادامه، چند تمرین مناسب برای خانم ها در زمان عادت ماهانه، معرفی شده است.۱-پیاده روی نیروبخش مناسب ترین تمرین در زمان عادت ماهانه، برای اینکه احساس راحتی داشته باشید، کاردیوی ( عبارت «cardio» مخفف کلمه ی «cardiovascular» است.

این عبارت عموما برای سیستم گردش خون که شامل قلب و رگ های خونی بدن شماست به کار می رود. اما مردم معمولاً این عبارت را به تمرینات ورزشی که باعث تقویت شبکه ی گردش خون می شود، اطلاق می کنند. این تمرینات در یک بازه ی زمانی طولانی انجام می شود که باعث افزایش ضربان قلب و پمپاژ خون بیشتر در رگ ها،

و نهایتاً حمل مواد مغذی و اکسیژن به تمام سلول ها خواهد شد) کم شدت است. دلیلش این است که این نوع تمرین، عضلات شما را حرکت داده و ضربان قلبتان را هم افزایش می دهد. اگر شدیدا احساساتتان تغییر کرده است، می توانید این تمرین را در هوای آزاد انجام دهید. یک پیاده روی سریع در محله، شما را شاداب و سرزنده کرده، و ذهنتان را آرام خواهد کرد.

,[categoriy]

-دویدن

اگر احساس بی قراری و نفخ می کنید، همیشه ایده خوبی است که یک دوی تفریحی آرام انجام دهید. اما بسیار مهم است که به یاد داشته باشید، بیشتر از تواناییتان به خود فشار نیاورید. بدانید که چه زمانی باید تمرین را متوقف کنید تا بیش از حد به بدنتان فشار نیاورید. دویدن، یک تمرین عالی برای افزایش گردش خون و افزایش سوخت و ساز بدنتان در این دوره است. همچنین، یک راه عالی برای افزایش سطح انرژی شماست. همیشه قبل از دویدن، مقدار زیادی آب بنوشید.

-ایروبیک

ایروبیک، یک تمرین عالی در زمان عادت ماهانه است، چرا که به شما کمک می کند عرق کنید، و در حین انجام آن به شما خوش هم می گذرد! انجام ایروبیک حتی برای نیم ساعت، تضمین خواهد کرد که کیفیت تمرینتان را کاهش ندهید و قطعا احساس خواهید کرد که با این تمرین کم شدت، سطح انرژیتان افزایش یافته است.

,[categoriy]

-پلانک

پلانک، یک تمرین فوق العاده در طول دوره های پریود شماست، زیرا باعث می شود که کل بدنتان، یک تمرین شدید انجام دهد، بدون آنکه مجبور باشید تلاش اضافه کنید! تمام کاری که باید انجام دهید، این است که رو به شکم دراز بکشید، و سعی کنید تنها با تکیه دادن ساعد و انگشتان پا هایتان به زمین، بدنتان را بالا، و ثابت نگاه دارید. برای چندین لحظه در این وضعیت بمانید، سپس تمرین را تکرار کنید.

-تمرینات شکم

انجام تمرینات شکم در زمان عادت ماهانه، یک راه عالی برای شل کردن عضلات شکم است. ممکن است فکر کنید که انجام دراز نشست زیان بار خواهد بود، اما در واقع به تسکین دردی که بخاطر گرفتگی عضلات شکمتان احساس می کنید، کمک می کنند!

-تمرینات خانگی

هنگامیکه عادت ماهانه تان را تجربه می کنید، طبیعتا مخالف ایدهٔ رفتن به باشگاه یا بیرون رفتن از خانه برای پیاده روی سریع یا آهسته دویدن هستید. بنابراین، اگر چند ویدیوی ورزشی در خانه تهیه کنید، به شما کمک خواهد کرد که در طول این دوره، هر زمان و هرچقدر که تمایل داشتید، ورزش کنید. بدین ترتیب، به جای اینکه در طول عادت ماهانه در تخت بمانید و از این پهلو به آن پهلو غلت بزنید، برای بهبود سلامتی و بهره مندی از مزایای آن، این تمرینات را انجام دهید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:23

هویج علاوه بر اینکه خوشمزه و دلچسب است برای سالاد و آبمیوه و سوپ نیز همیشه به کار می آید و برای سلامتی کلی بدن و پوست و چشم و دستگاه گوارش و دندان ها کاربرد دارد. بنابراین اگر از عطر خاص و طعم شیرین هویج خوشتان نمی آید این مقاله را با ما بخوانید تا شاید به خاطر مزایای سلامتی آن به خوردن هویچ علاقه مند شوید.

جوانی و شادابی پوست با هویج ممکن است. این ماده ی غذایی نه فقط برای عضو های داخلی بدن خاصیت بخش  است بلکه برای بهتر شدن وضعیت پوستمان تاثیر گذار است.
تفاوتی ندارد که هویجتان خام یا پخته و یا رنده شده یا به صورت پوره ای باشد. راه  های متفاوتی برای وارد کردن هویج به برنامه ی غذایی روزانه وجود دارد. این ماده ی غذایی نارنجی رنگ لبریز از خواص غیر باور کردنی است که  کمک بزرگی به سلامتی جسم شما می کند چون می تواند مشکلات بینایی، کم خونی، اسهال و … را برطرف کند.
هویج بخشی از روده!
دل درد، بیرون روی، حالت تهوع و غیره. زمانی که روده ها توانایی ندارد که به درستی آب را جذب خود کند بیرون روی اتفاق می افتد (یکی از مشکلات خطر ساز روده). یکی از کارهای موثر برای برطرف شدن این مشکل استفاده از هویج است. این ماده ی غذایی لبریز  از فیبر است و فیبر پکتین موجود در آن آب را جذب می کند و به این گونه از شدت اسهال کاسته می شود.
روش استفاده
استفاده از هویج به صورت پوره، آب هویج و یا هویج خردشده برای جلوگیری از بیرون روی موثر است.
هویج= چشم سالم!
کم شدن قدرت بینایی، ریزش اشک چشم ها، مشکلات دید و غیره. با گذر زمان چشم ها ضعیف تر شده و گاهی واگیر بیماری های داخلی می شوند. می شود این را به راحتی گفت که هویج دوست سلامت چشم هاست. این سبزی نارنجی حاوی لوتئین همان آنتی اکسیدان بسیاری قوی می باشد که می تواند از شبکیه ی چشم ها مراقبت کرده و از مشکل دژنراسیون ماکولای مربوط به پیری پیشگیری می کند. برای برطرف کردن دوربینی و آب مروارید در مردان موثر است
برای تقویت دید روزانه
روزانه 300 میلی گرم عصاره ی هویج را با عصاره ی مورد صحرایی بهم زده و میل کنید.
برای تقویت دید شبانه
علاوه بر مصرف هویج می توانید با نظر پزشک یا داروساز مکمل بتاکاروتن میل کنید.
هویج برای به تاخیر انداختن پیری پوست
جوانی و شادابی پوست ناشدنی نیست. این ماده ی غذایی نه فقط برای اعضای داخلی بدن موثر است بلکه برای بهبود وضعیت پوستمان نیز موثر است. برای این که لبریز از بتاکاروتن یا همان مقدمه ساز ویتامین A می باشد. این آنتی اکسیدان از پیری سلول های پوستی جلوگیری می کند. اگر در برنامه ی غذایی تان به طور مدام هویج مصرف کنید کار بزرگی در راه  سلامت و شادابی پوستتان خواهید کرد.

به گزارش آکاایران: سلامت چشم و مو و ناخن

مواد مغذی که در این گیاه خوشمزه وجود دارد با سم زدایی که انجام می دهد می تواند باعث سلامت پوست و مو و ناخن شود و ساخت سلول های جدید در بدن را بهبود دهد.


روش مصرف
از هر وقتی برای میل هویج استفاده کنید. در سالادهایتان هویج رنده کنید. آب هویج میل کنید. خلاصه اینکه با  هر روشی که خود می دانید به سلامت جسم خود با خوردن هویج کمک کنید.
هویج مانع قدرتمندی برای آفتاب سوختگی
هویج پر خاصیت ترین ماده ی غذایی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی است. اشعه های ماورای بنفش خورشید به «اپیدرم» آسیب زده و گاهی التهاب ایجاد می کند که معروف ترین این التهاب ها  آفتاب سوختگی است. بتاکاروتن موجود در هویج از پوست محافظت کرده و باعث تقویت آن می شود. در واقع این آنتی اکسیدان از پوست در برابر اشعه های ماورای بنفش محافظت می کند. مصرف آب هویج باعث آماده سازی پوست برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید می شود.
هویج راهی برای جلوگیری از کم خونی
مصرف هویج برای رفع کم خونی جزئی مفید است. هویج خواصی دارد که با کم خونی جزئی مقابله می کند به خاطر اینکه به تولید بیشتر گلبول های قرمز خون کمک می کند.
روش استفاده
هویج را وارد برنامه ی غذایی روزانه تان کنید. فرقی نمی کند به صورت خام، پخته، پوره یا آب هویج باشد. در هر حال هویج میل کنید.
هویج دوست خانم های یائسه
گرگرفتگی، چاقی، پوکی استخوان و … در دوره ی یائسگی این قبیل مشکلات یکی پس از دیگری خود را نمایان می کند. اما با مصرف هویج می توان این علائم را به تاخیر انداخت. به خاطر اینکه هویج سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به بدن کمک می کنند تا با اکسایش سلول ها و پیری بدن مقابله کنند.
روش مصرف
به صورت پوره، خام، آب هویج و غیره. توصیه می کنیم به طور مرتب هویج میل کنید.
با این که هویج از هر روش استفاده کنید موثر است ولی تحقیقات نشان داده که مصرف هویج بصورت آب گرفته شده از آن این خواص بالا را بهتر و سریع تر به عمل می رساند.

,خاصیت های هویج,[categoriy]

آشنایی با خاصیت های هویج -آکاخاصیت های هویج

آکاایران: آشنایی با خاصیت های هویج


خواص هویج برای مردان
به گفته متخصصان مصرف هویج، بیماری لثه را درمان می کند و مانع از بوی بد دهان می شود.
آیا می دانید چرا مردان باید علاوه بر روزی یک سیب حتما یک هویج بخورند؟ هویج نسبت به گیاهان دیگر برای سلامت مردان اهمیت بیشتری دارد.
اما چرا؟ بتاکاروتن موجود در هویج بیشتر از آن چه تصور کنید برای مردان مفید است. به گفته متخصصان، هویج باید حداقل هفته ای ۲ بار مصرف شود. مردان بالای ۳۰ سال که تشکیل خانواده داده اند باید به خوردن هویج اهمیت زیادی بدهند.
برای تصفیه خون، هفته ای یک بار آب هویج بخورید.
برای بهبود کیفیت اسپرم، هویج خام مصرف کنید.
هویج هر نوع ناراحتی معده را تسکین می دهد.
برای کاهش میزان کلسترول خون، هر شب پس از شام یک لیوان آب هویج مصرف کنید.
به طور روزانه هویج خام که حاوی ویتامین C است، مصرف کنید.
مصرف روزی یک هویج، در پیشگیری از سرطان مفید است.
تقویت کننده سیستم ایمنی است.
برای کنترل انسولین، مبتلایان به دیابت، هویج خام بخورند.
برای تسکین ناراحتی روده ای و پیشگیری از یبوست هویج مصرف کنید.

,خاصیت های هویج,[categoriy]


خاصیت داروئی خوردن هویج

بتاکاروتن در هویج

هویچ در درجه ی اول یک همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی - غنی از آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن است که می تواند در بدن به ویتامین A تبدیل شده و سلامت چشم را تضمین کند.

گوارش

هویج ترشح بزاق و عرضه ی مواد معدنی ضروری را در بدن افزایش داده و ویتامین ها و آنزیم هایی که برای هضم غذا کاربرد دارند را در بدن آزاد می کند. خوردن هویج به طور منظم می تواند از زخم معده و اختلالات گوارشی جلوگیری کند.

عناصر قلیایی

هویج غنی از عناصر قلیایی بوده و برای پاک کردن بدن و احیای خون و ایجاد تعادل بین محیط اسیدی و قلیایی موثر است.

پتاسیم

این گیاه خوشمزه یک همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی - عالی از پتاسیم بوده که می تواند به ایجاد تعادل در سطح سدیم بدن و در نتیجه به تعادل فشار خون بینجامد.

بهداشت دهان و دندان

هویج باعث کشتن میکروب های مضر دهان و دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می شود. به گفته متخصصان مصرف هویج، بیماری لثه را درمان می کند و مانع از بوی بد دهان می شود.

زخم

این خوراکی دوست داشتنی خام یا رنده شده می تواند در التیام زخم ها و یا بریدگی و التهاب موثر باشد.

غذاهای گیاهی

در میان غذاهایی که مصرف می کنید که مقادیر زیاد مواد شیمیایی را با خود دارد هویج دارای یک ماده به نام فالکارینول است که می تواند از سرطان روده بزرگ جلوگیری کرده و به سلامت آن کمک کند.

کارتنوئید ها

هویج سرشار از کارتنوئید هایی است که می توانند در بدن به تنظیم قند خون بینجامند.

فیبر

این گیاه ریشه ای سرشار از فیبر محلول است که می تواند باعث کاهش LDL و افزایش HDL شود. این روند برای کمک به لخته شدن خون و جلوگیری از بیماری های قلبی موثر است. با تقویت سلامت قلب، بیماری های مربوط به قلب را دور نگه می دارد.


جادوگر پرسپولیس به چه بیماری مبتلا شده؟ (+عکس)

اولین شهید ارمنی مدافع حرم (+عکس)

بانوی ایرانی در فوتبال عراق لژیونر شد (عکس)

پیراهن مهدوی کیا به مزایده گذاشته می شود (+عکس)

آزاده نامداری و همسرش در کنسرت بنیامین! (عکس)

دانیال حکیمی و همسرش (عکس)

لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:10

ثروت شور برانگیز است. اما ثروت از هیج به دست آمده چیزی است که شالوده ی رویاهای جدید را می سازد. در این نوشتار ۲۵ برترین میلیاردر خودساخته ی جهان را می شناسیم.
به گزارش بازده، فعالیت کارآفرین ها برای راه اندازی یا پرورش کسب و کار شان باید چنان قدرتی به آنها بدهد که شب ها تا دیروقت و صبح ها از کله ی سحر کار کنند و حتی نیمه های شب از خواب بیدار شوند و درمورد چیزهایی که باید انجام شود فکر کنند. چنین فشاری ممکن است ردی از اضطراب و تشویش در شخص باقی بگذارد. گذر از این فشار تمرکز و اشتیاق بسیار زیادی می خواهد و گاهی اوقات به یک تلنگر کوچک نیاز دارد؛ این که بیشتر افراد قدرت مند دنیا درست مثل شما شروع کرده اند.
به گزارش آکاایران: بر اساس فهرستی که Wealth-X (شرکتی اصالتا سنگاپوری که درمورد ابرثروتمندان پژوهش هایی را گرداوری می کند) منتشر کرده است، بیل گیتس، پایه گذارِ افسانه ایِ غول فناوری مایکروسافت، با سرمایه ای به ارزش خالص تقریبا ۸۵.۷ میلیارد دلار، ثروتمند ترین میلیاردر خودساخته ی این باشگاه است.
بعد از گیتس و در رتبه ی دوم وَرن بافِتِ فوقِ سرمایه دار با دارایی ای به ارزش خالص بیش از ۷۰ میلیارد دلار قرار دارد. و تکمیل کننده ی این سه مقام نخست آمانسیو اورتگا پایه گذار اسپانیایی خاندانِ مُدِ زارا (ZARA) است که ثروتی به ارزش خالص ۶۵ میلیارد دلار دارد.
فهرست میلیاردرهای خودساخته شاهد زنده ای است از همان عقیده ی معروف و خیال گونه ی "رویای امریکایی”. از ۲۵ ثروتمندترین میلیاردر خودساخته، ۱۴ نفرشان کارآفرین امریکایی هستند که در مجموع، سرمایه ی آنها ۵۱۴.۲ میلیارد دلار است. بگذارید روشن تر بگویم، بر اساس Wealth-X این مبلغ از میزان درآمد اقتصاد نروژ بالاتر است.
بخش فناوری هم در این فهرست خودنمایی زیادی می کند با توجه به حضورِ افرادی مثل لاری الیسون از اراکل (Oracle) در رتبه ی چهارم و مارک زوکربرگ از فیس بوک (FaceBook) که در رتبه ی هشتم قرار دارد. یک چرخی در فهرست ۲۵ نفره زیر بزنید. موتور همت تان را روشن کنید و بگذارید رویاهای جدیدتان راه خودشان را بروند.
,[categoriy]

۲۵ ثروتمند کارآفرین در جهان -آکا۲۵ ثروتمند کارآفرین در جهان -آکا

آکاایران: ۲۵ ثروتمند کارآفرین در جهان

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:00

,اختلالات جنسی در مردان الکلی,اعتیاد به الکل,الکل,[categoriy]

مشروبات الکلی باعث اختلالات جنسی میشود -آکااختلالات جنسی در مردان الکلی,اعتیاد به الکل,الکل,انواع مشکلات جنسی در مردان الکلی,تاثیر الکل بر رابطه جنسی,تاثیر الکل بر میل جنسی,دانستنیهای جنسی.,رابطه زناشویی,مشروبات الکلی باعث اختلالات جنسی میشود,مشکلات جنسی,مسائل جنسی

آکاایران: مشروبات الکلی باعث اختلالات جنسی میشود

آکاایران: اختلالات جنسی در مردان الکلی
مصرف مداوم و مزمن الکل سبب اختلالات جنسی می شود. الکل دارای اثرات سمی بر روی کبد، مغز و سیستم عصبی است. امروزه در جوامع مختلف مصرف الکل بویژه در میان جوانان رو به فزونی گذاشته است. مصرف الکل نه تنها سلامتی عمومی بلکه عملکرد جنسی را نیز به مخاطره می اندازد. حدود ۷۰ درصد مردان الکلی از یک اختلال جنسی رنج می برند.

به گزارش آکاایران: مجله آکا ایران: علاوه بر اختلال جنسی، یک اثر بسیار مهم مصرف الکل این است که، افرادیکه تحت تاثیر الکل اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند، رفتارهای پر خطر جنسی در آنها بشدت زیاد می شود. مردان الکلی خودشان دارای مشکلات اجتماعی و خانوادگی هستند و مزید شدن اختلالات جنسی، بر مشکلات و استرس آنها می افزاید و سبب می شود که این مردان برای غلبه بر استرس خود بیشتر الکل مصرف کنند و بدین ترتیب وارد یک حلقه معیوب می شوند.

اختلالات جنسی در مردان الکلی دارای پنج علت عمده است:
• بعلت خاصیت مضعف بودن سیستم عصبی
•  بیماری های ناشی از مصرف الکل مثل بیماری کبدی
•  مسائل روحی و روانی
•  تخریب سیستم عصبی
•  تخریب کبد
علاوه بر آنها، این بیماران دارای مشکلات عدیده مثل بیکاری، ترد شدن در اجتماع، مصرف مواد مخدر، کشیدن سیگار و غیره نیز می باشند.

اعتیاد به الکل طیف وسیعی از اختلالات جنسی به شرح زیر را سبب می شود:
•  کاهش میل جنسی که در آن گاها مرد هیچ تمایلی به نزدیکی ندارد.
• وحشت از رابطه جنسی که در آن بیمار از هر گونه تماس با دستگاه تناسلی دچار وحشت می شود.
• اختلال در نعوظ که از خفیف تا فوق العاده شدید متفاوت است.
• اختلال در رسیدن به ارگاسم یا ارضاء جنسی
انزال زودرس

الکل شایعترین ماده ای است که سوء مصرف آن سبب اختلال جنسی می شود. در مردیکه بیش از ۱۲ گرم اتانول در روز مصرف می کند، ایجاد اختلال نعوظ امری عادی است. شایعترین اختلال جنسی در مردان وابسته به الکل، اختلال در نعوظ و بدنبال آن کاهش میل جنسی است. اکثرا هر دو اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی با هم وجود دارند.تعداد و شدت اختلالات جنسی، رابطه مستقیم با میزان مصرف الکل دارد. الکل سبب تخریب سیستم عصبی می شود.

در مرد دو نوع نعوظ وجود دارد: نعوظ رفلکسی که در آن هر گونه تماس جلدی با ناحیه دستگاه تناسلی سبب انتقال تحریکات عصبی از ناحیه تناسلی به مغز می شود و سپس امواج دیگری از مغز به ناحیه تناسلی آمده و سبب نعوظ می گردند. نوع دیگر نعوظ، نوع روانی است که در آن با فانتزی و تصورات امواجی از مغز به دستگاه تناسلی هدایت شده و سبب نعوظ می گردند.

بنابراین برای یک نعوظ طبیعی داشتن سیستم عصبی سالم ضروری است. هر قدر مصرف الکل بیشتر باشد، سیستم عصبی بیشتر تخریب پیدا می کند. علاوه از آن مصرف طولانی مدت مقادیر زیادی الکل سبب آسیب به تولید هورمونهای مردانه توسط بیضه ها نیز می شود. مصرف طولانی مدت الکل سبب کوچک شدن بیضه ها و کاهش تولید هورمون مردانه می گردد.

الکل بعلت اختلال در متابلیسم ویتامین A سبب اشکال در تولید اسپرم نیز می شود. یعنی مردان الکلی علاوه بر شانس زیاد برای مبتلا شدن به اختلال جنسی، ممکن است مبتلا به ناباروری نیز بشوند. اختلال نعوظ ناشی از الکل از بدترین نوع آن است. لازمه نعوظ طبیعی در مردان، ورود خون کافی به آلت تناسلی و بدام افتادن آن در آلت تناسلی است. اگر خون وارده به آلت تناسلی از طرف دیگر آلت تناسلی را ترک کند، نه تنها نعوظ اتفاق نمی افتد، بلکه اگر هم اتفاق بیفتد، زود از بین می رود، اینرا در اصطلاح اختلال نعوظ بعلت نشت وریدی می گویند که از شدیدترین نوع اختلال نعوظ در مردان است، چون به انواع درمانها مقاوم است.

مصرف الکل سبب نشت وریدی در آلت تناسلی شده و نعوظ مرد را بشدت مختل می کند. بسیاری از موارد اختلالات جنسی در الکلی ها منشاء جسمی ندارند، بلکه دارای منشاء روحی و روانی هستند. اکثرا این مردان دارای مشکلات خانوادگی بوده و روابط عاطفی خوب با همسر خود ندارند و تعدادی نیز دارای پرونده طلاق در دادگاه می باشند. میزان شیوع اختلالات جنسی با سن شروع مصرف الکل و سالهای مصرف الکل نیز رابطه دارد.

یکی از خصوصیات اختلالات جنسی ناشی از مصرف الکل این است که اگر مصرف الکل آسیب دائمی در بدن ایجاد نکرده باشد، با قطع مصرف آن، عوارض از جمله اختلالات جنسی نیز قابل برگشت هستند، منتهی زمان لازم است. یکی از عوارض دیررس و کشنده سوء مصرف الکل، سیروز کبدی است که در آن کبد کار خود را از دست می دهد.

تشخیص علت اختلال جنسی
اولا باید مشخص کنیم که علت اصلی مشکل جسمی است و یا روحی روانی. اینکار به ما کمک می کند که بطور موثر و مقرون به صرفه به مشکل بیمار پرداخته شود. برای داشتن میل جنسی و نعوظ طبیعی باید سه سیستم هورمونی، عصبی و عروقی بدن سالم و هماهنگ عمل کنند. متاسفانه الکل هر سه سیستم را مختل می سازد. الکل با تخریب سیستم عصبی سبب ایجاد مشکل در هدایت عصبی می شود، الکل سبب نشت وریدی می گردد و علاوه بر آن الکل سبب کاهش تولید هورمونهای مردانه می شود. بنابراین هر سه سیستم در مردان الکلی مبتلا به اختلالات جنسی باید بررسی شوند. لازمه درمان موفقیت آمیز، تشخیص صحیح است.

درمان
درمان اختلالات جنسی در مردان الکلی متفاوت از موارد عادی است. تا تمامی زوایای مشکل مشخص نشده اند، درمان نباید شروع شود. در افراد معتاد به الکل، قطع کامل مصرف الکل معمولا امکانپذیر نیست. تا این افراد میزان مصرف الکل خود را به میزان زیادی کاهش ندهند، شروع درمان بی فایده است. می توان همزمان با برنامه بازتوانی ترک الکل، درمان را نیز شروع کرد تا بیمار از نظر روانی احساس بهبودی نماید. این بیماران ممکن است برای افسردگی و اضطراب داروهای مختلفی را مصرف نمایند. مصرف این داروها عوارض مخصوص به خود دارد.

بنابراین درمان مشکلات جنسی در مردان الکلی نیازمند موارد زیر است:
• سایر مشکلات این افراد از جمله مشکلات اجتماعی و خانوادگی مد نظر قرار گیرند.
• مصرف هر گونه داروی دیگر مشخص شود.
• به وجود همزمان اعتیاد به مواد دیگر و کشیدن سیگار توجه شود.
• وزن مسائل روحی روانی در مشکلات بیمار مشخص شود.
• وجود بیماری در سایر اعضاء از جمله کبد مشخص شود.
• هر گونه عارضه غیر قابل برگشت مثل کوچک شدن بیضه ها و تخریب سیستم عصبی مشخص گردند.
• علت اصلی مشکل یا مشکلات جنسی بیمار مشخص شود.
• بررسی کامل از سیستم عصبی، هورمونی و عروقی بیمار انجام شود.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:14

سرمربی پرسپولیس همسرش را به جلسه هفتگی کروات های فعال در لیگ برتر فوتبال کشورمان برد.

آکا ایران -برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) که همسرش را به تهران دعوت کرده است،شب گذشته در کنار کروات های لیگ برتر که در بین آنها "مارکو استیلینوویچ" مربی بدنساز پرسپولیس، لوکا ماریچ(Luka Marić) مدافع سرخپوشان، "ایوان پروپیچ" مهاجم استقلال و فیلیپه ماچادو(Filipe Machado) مدافع صبای قم هم دیده می شدند.ضیافت شامی برپا کردند که تصویری از آن را در زیر مشاهده می کنید.

,برانکو ایوانکوویچ،پرسپولیس,[categoriy]

ضیافت شام برانکو و همسرش(+عکس) -آکابرانکو ایوانکوویچ،پرسپولیس

آکاایران: ضیافت شام برانکو و همسرش(+عکس)

 زنان پابرهنه بر فرش قرمز!(+عکس)
مسابقات آفرود قهرمانی کشور را ببینید(+عکس)
دختری مبتلا به سندرم گرگی (عکس)
محمدرضا گلزار هم رستوران زد (+عکس)
دختر پرسپولیسی که قاچاقی به سکوهای ورزشگاه رسید (عکس)
لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت آکا ایران اینجا کلیک کنید
به گزارش آکاایران: لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال آکا ایران در تلگرام بپیوندید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:16

آکاایران هانیه محبوبی- بخش کلوب ازدواج آکا ایران
ازدواج

نقش والدین در ازدواج فرزندان -آکا نقش والدین در ازدواج فرزندان -آکا

آکاایران: نقش والدین در ازدواج فرزندان

بر همین اساس است که خانواده ها در امر ازدواج مهمترین راهنما برای فرزندانشان محسوب می شوند و خانواده هایی که توانایی برقراری ارتباط خوب با جوان خود را دارند ؛ لازم است مواردی را رعایت کنند:

توجه به حرف های یکدیگر

یکی از آفت های ازدواج جوانان؛ بی شک نشنیدن حرف آنهاست! والدینی که با موضوع ازدواج فرزندان خود دیکتاتورمآبانه رفتار می کنند و حرف حرف خودشان است و می گویند همین است و جز این نیست قطعا مسیری را برای احساس خوشبختی نداشتن در زندگی فرزندشان باز خواهند کرد!
به همین دلیل لازم است تا حرف های فرزندان در آستانه ازدواج به خوبی شنیده شود و دلایل عقلی و احساسی آنها را شنیده و اگر نیاز به منطق و راهنمایی داشتند آنها را کمک کنید.
از مهمترین و آرامش بخش ترین نکات که به یک ازدواج موفق منتج می شود، آرامش دادن والدین با خوب گوش دادن به فرزندان در مسیر ازدواج است.

درک شرایط فرزند در آستانه ازدواج

یکی از آفت های ازدواج جوانان؛ بی شک نشنیدن حرف آنهاست! والدینی که با موضوع ازدواج فرزندان خود دیکتاتورمآبانه رفتار می کنند و حرف حرف خودشان است و می گویند همین است و جز این نیست قطعا مسیری را برای احساس خوشبختی نداشتن در زندگی فرزندشان باز خواهند کرد!

والدینی که سعی می کنند دنیا و به خصوص مسیر ازدواج را از زاویه دید  جوان خود نگاه کنند، و با فرزند در مسیر ازدواج خود هم قدم شده و احساس درونی او را جستجو کنند؛ می توانند او را به یک ازدواج موفق رهنمون سازند. در یک جمله بهتر است اینگونه بیان شود که لازم است تا والدین دنیا را از دید فرزند خود ببینند تا میزان علاقه او به فرد مورد نظرش یا به زندگی آینده اش را درک کنند.
اگر والدین درک صحیحی از شرایط روحی جوان  خود نداشته باشند او را ناخواسته در بحرانی قرار می دهند که با خود اینگونه می اندیشد:
پدر و مادرم مرا از دستیابی به عشق و همسر آینده ام منع می کنند!
و چنین احساسی بستر ورود به ناسازگاری و حرف نشنوی و لجاجت و تصمیمات عجولانه در مسیر انتخاب همسر خواهد شد.

تعیین تکلیف واضح ممنوع

زمانی که جوان شما درگیر انتخاب همسر است،والدین باید هوشمندانه رفتار کرده و به گونه ای رفتار نکنند که فرزندشان گمان کند؛ آنها تصمیم دارند برای او تعیین تکلیف کنند!
این درست است که هر پدر و مادری خیر و صلاح فرزند خود را خواسته و اگر امر و نهی ای جلوی پای او می گذارند صرفا به جهت خیر خواهی است، اما در مسیر ازدواج باید صبوری کرد و بیان نظرات به گونه ای نباشد که جوان احساس کند حیطه مشخصی برای او تعیین شده و از او تصمیم خاصی انتظار می رود و آزادی عمل ندارد!
شما پدر و مادر عزیز در چنین زمانی در نقش یک پیشنهاد دهنده ظاهر شوید و به صورت بدون تاکید و خیلی دوستانه منظور خود را در قالب یک پیشنهاد برای فرزند خود اعلام کنید.

موضع گیری نکنید

اگر تمام راهکارهای بالا را به کار ببرید و زمانی که جوانتان اسم شخص خاصی را بیان کند که به او علاقه دارد یا می خواهد نظر شما را درباره وی بداند؛ و شما در مقابل او موضع گیری کنید؛ بی شک همه چیز تمام می شود!
به عبارتی دیگر اگر در همه مراحل ازدواج همراه فرزند خود بودید اما در لحظه نهایی در مقابل او موضع بگیرید که فلانی هرگز! یا فلانی یا پدر و مادرت ! و از این گونه جملات قطعا او این احساس را خواهد داشت که والدینش در مقابل انتخاب او موضع گرفته اند. صبور باشید و اگر نظر مخالفی دارید طوری حساب شده و با  آرامش بیان کنید که او دچار بد بینی و برداشت موضع گیری از رفتار شما نشود.

هر اشتراکی تفاوتی خواهد داشت

والدین، همیشه نقش والد بودن را برای فرزندان خود دارند! حتی زمانیکه فرزندان پا به عرصه جوانی می گذارند و تصمیم به ازدواج می گیرند. اگر پدر و مادری هستید که جوانی درآستانه ازدواج دارید بدانید که نحوه راهنمایی شما و تک تک رفتارهای شما در زندگی آینده جوان در آستانه ازدواجتان تاثیر گذار است.

بی شک در کنار هر نوع اشتراکی ، تفاوت هایی هم وجود خواهد داشت! بگذارید جوان شما آمادگی مواجهه با تعارضات پیش از ازدواج را کسب کند! شما به عنوان بزرگتر به او بگویید که نباید از هر اشتراکی گمان به خوشبختی مطلق ببرد! گاهی ممکن است اشتراکات کم و تفاوت ها زیاد باشد گاهی هم برعکس. آنچه مسلم است؛ قطعا اشتراکات کم می تواند منجر به درک متقابل و احساس خوشبختی شود و این یکی از وظایف والدین است که به عنوان افراد با تجربه در زندگی مشترک به جوان خود یادآوری کنند که از اشتراک های خود و همسر آینده اش نهایت استفاده را برای خوشبخت شدن ببرد.
او را از تفاوت های همسر آینده اش نترسانید و زندگی با فرد مورد نظرش را در نظرش مانند یک کابوس به خاطر یک سری تفاوت ها جلوه ندهید.

جوان خود را مجبور به ازدواج  نکنید

گاهی والدین از روی علاقه به جوان خود به او اصرار می کنند تا ازدواج کند. گاهی پا را فراتر گذاشته و مدام سن و سال او را به رخ کشیده و با این روش سعی می کنند او را به ازدواج ترغیب کنند.
والدین باید بدانندکه ازدواج اجباری جز دردسر و احساس پشیمانی چیزی نخواهد داشت!
هر گونه اجباری در امر ازدواج ؛ چه بر سر اصل ازدواج کردن باشد و چه بر سر انتخاب فرد بخصوصی، قطعا باعث بستری خواهد شد که یک روزی یا یک جایی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به چالش کشیده می شود.
شما بعنوان پدر و مادر اگر قصد معرفی فردی را به جوان خود دارید یا می خواهید او را به ازدواج تشویق کنید، صرفا باید به عنوان یک پیشنهادصحبت خود را مطرح کنید تا هر گونه استنباط اجبار در ذهن جوانتان از آن دور شود.
مثلا بگویید نظرت راجع به ازدواج چیست؟ تمایلی به ازدواج کردن داری؟
یا دختر خانواده فلانی را چطور ارزیابی میکنی؟ آیا فکر میکنی همسر مناسبی برای تو باشد؟
یا این خواستگارت را چگونه ارزیابی میکنی؟ بنظرت می تواند تو را خوشبخت کند؟
والدین، همیشه نقش والد بودن را برای فرزندان خود دارند! حتی زمانیکه فرزندان پا به عرصه جوانی می گذارند و تصمیم به ازدواج می گیرند. اگر پدر و مادری هستید که جوانی درآستانه ازدواج دارید بدانید که نحوه راهنمایی شما و تک تک رفتارهای شما در زندگی آینده جوان در آستانه ازدواجتان تاثیر گذار است.
بی شک شما هم سهمی در رقم زدن خوشبختی جوان خود در مسیر انتخاب همسر خواهید داشت، لذا لازم است اطلاعات خود را بالا ببرید.

برای اطلاع از طرح همسان گزینی آکا ایران اینجا کلیک کنید


 

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:18

,[categoriy]

به گزارش آکاایران: حسود کردن همسر،عاقبت خوبی ندارد

شما تا به حال چند بار سعی کرده اید حسادت همسرتان را نسبت به خودتان برانگیزید؟ علت آن چه بود؟ و انجام این کار چقدر توانست وضعیت رابطه شما را بهتر کند؟
مدتی پیش خانم جوانی که مادر دو پسر کوچک هم بود به دیدنم آمد و از اینکه شوهرش بد دل شده و مدام او را کنترل می کرد شکایت داشت. مشغول بررسی کم و کیف رابطه آنها بودم که او به نکته مهمی اشاره کرد "حضور شخص سوم". جریان از این قرار بود که شوهر این خانم مدتها بود که توجهی را که همسرش توقع داشت به او نشان نمی داد و زن هم برای اینکه تلخی این بی توجهی را به او بچشاند شخص سومی را وارد زندگی شان کرده بود و طوری که شوهر به این قضیه مشکوک بشود با او تلفنی و تلگرامی ارتباط داشت. البته این شخص سوم یک خانم بود که در دوران دبیرستان با زن همکلاسی بودند و چندی پیش اتفاقی همدیگر را دیده بودند. ضمناً از نقشه ای هم که این خانم کشیده بود خبر نداشت.

از آن موقع به بعد، به تصور زن رفتار مرد کمی بهتر شد، برای مثال هر روز تلفنی با همسرش صحبت می کرد، زودتر به خانه می آمد، با هم به خرید می رفتند، با هم بچه ها را به پارک می بردند و... . ولی این محبت ها کم کم دردسر ساز شدند، طوری که زن حتی برای دکتر بردن بچه ها هم نمی توانست تنها از خانه بیرون برود. و حالا او مانده بود با این وضعیت چه کار کند.


عده ای از روانشناسان که به تحلیل و درک بیشتر مسائل زوجین علاقه مندند، تحقیقاتی انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که امثال این خانم جوان بسیار زیادند و تقریباً همه زن و شوهرها در طی دوران زندگی مشترکشان دست کم یکبار سعی می کنند که حسادت همسرشان را برانگیزند. به این رفتار اصطلاحاً «القای حسادت» می گویند. القای حسادت، در فرهنگ های مختلف به شیوه های مختلفی انجام می شود و اغلب از وسایل ارتباطی مانند تلفن و شبکه های مجازی برای این هدف استفاده می شود.


چرا بعضی ها حسادت همسرشان را قلقلک می دهند؟ 
زن و شوهرهایی که روی حسادت همسرشان انگشت می گذارند، به دنبال به دست آوردن چیزهایی هستند که مهمترین آنها شامل این موارد می شوند:


1. امنیت عاطفی: زن و شوهرهایی که هر از گاهی از خواستگارها و خاطرخواهی های قبل از ازدواجشان به هم می گویند، از جمله افرادی هستند که فکر می کنند می توانند با برانگیختن حسادت همسر، او را بیشتر به خود علاقمند کنند و در نتیجه احساس امنیت عاطفی خودشان را بیشتر کنند.


2. امتحان کردن همسر: بعضی دیگر، می خواهند از این طریق میزان اهمیت و استحکام رابطه شان را بسنجند.


3. قدرت و کنترل: گروهی دیگر از همسران، از القای حسادت به عنوان راهی برای نشان دادن قدرت و افزایش دادن کنترل بر همسرشان استفاده می کنند.


4. تنبیه کردن همسر: مثالی که در بالا گفته شد نمونه ای از کسانی است که برای تنبیه کردن به القای حسادت می پردازند.

,[categoriy]

خیلی از اوقات، همسران ناخواسته حسادت همدیگر را تحریک می کنند

القای حسادت به همسر، به کجا ختم می شود؟
حسود کردن همسر، به چند دلیل عاقبت خوبی ندارد:
اول اینکه این کار نه عشق را بیشتر می کند، نه ترازوی خوبی برای سنجیدن علاقمندی همسر است، نه برای شما قدرت و کنترل می آورد و نه موجب متنبه شدن همسر می شود. تنها کاری  که می کند این است که همسرتان را حساس تر و حق به جانب تر می کند و او را بیشتر در لاک دفاعی فرو می برد.


دوم اینکه این کار، شما و همسرتان را از اصل مشکلتان منحرف می کند و باعث مزمن تر شدن آن می شود.


سوم اینکه با این کار شما در درجه اول شخصیت و عزت نفس  خودتان را زیر سؤال می برید نه رفتارهای همسرتان را.


و چهارم اینکه اگر مانند خانمی که مثال زدیم، شخصی واقعی را وارد این بازی کنید، ممکن است دردسرهای جبران ناپذیری را برای او، خودتان و همسرتان ایجاد کنید.


چگونه حسادت همسرمان را بیدار نکنیم؟
شعله ی میل به برانگیختن حسادت در همسر، هر چه زودتر خاموش بشود احتمال افزایش طول عمر و کیفیت زندگی مشترک شما هم بیشتر می شود. برای اینکه این میل را در خودتان از بین ببرید چند راهکار را امتحان کنید:


1. هوای خودتان را داشته باشید. خیلی از اوقات، همسران ناخواسته حسادت همدیگر را تحریک می کنند. برای اینکه این اتفاق نیفتد لازم است که نسبت به افکار، هیجان ها و رفتارهای خود آگاهی بیشتری داشته باشید.


2. مشکل اصلی را پیدا کنید. سعی کنید بفهمید چه چیزهایی باعث می شوند که به فکر القای حسادت به همسرتان بیفتید.


3. حرف بزنید. مشکل را با همسرتان در میان بگذارید مثلاً به او بگویید که «من از سکوت تو در خانه ناراحتم و دوست دارم وقتی به خانه می آیی چند دقیقه ای را به حرف زدن با من اختصاص بدهی».


4. برای حل مشکل، پیشقدم شوید. بعد از اینکه با مشورت همسرتان راهی برای حل مشکل پیدا کردید، اول از اصلاح خودتان شروع کنید. مثلاً وقتی همسرتان به خانه می آید، همه وقت تان را در آشپزخانه و اتاق بچه ها سپری نکنید و دقایقی کنار او بنشینید.


5. اضطراب های خودتان را بشناسید. شاید اگر از شما بپرسند مشکل تان چیست مثلاً بگویید «بی توجهی همسر». اما کاری که لازم است شما بکنید این است که ببینید چه چیزی باعث شده است که این مسئله آنقدر برای شما عذاب آور شود که برای آرام کردن خودتان به القای حسادت در همسرتان روی بیاورید. برای مثال آیا اضطراب از دست دادن او، شما را به این رفتار می کشاند.


6. صداقت را در آغوش بگیرید. تظاهر کردن به هر نیتی هم که باشد، رفتار مثمر ثمری نیست. به خصوص در مورد چیزهایی که شخصیت افراد را زیر سؤال می برند. اگر مشکلی هست، آن را بپذیرید و صادقانه با همسرتان در میان بگذارید.

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:18

1395/02/25

آکاایران: با ارزش ترین برند سال 2016 کدام است ؟(+جدول)

با وجود کاهش سهام و رشد منفی، اپل باز هم باارزش ترین برند سال 2016 نام گرفت.

آکا ایران -با توجه به آخرین رتبه بندی فوربس، علی رغم اولین رشد منفی سه ماهه اپل از سال 2003 با کاهش فروش آیفون، آی پد و سایر محصولات مک، این شرکت باارزش ترین برند سال 2016 نام گذاری شد.

به گزارش آکاایران: کاهش سودهای اخیر اپل کافی نبود تا این شرکت را از دستیابی به مکان اول در لیست در کنار رقبایی مانند گوگل مایکروسافت برای ششمین سال متوالی بازدارد. فوربس ارزش برند اپل را 154.1 میلیارد دلار در نظر گرفت که شش درصد از سال 2015 بیشتر و تقریبا دو برابر گوگل به ارزش 82.5 میلیارد دلار است.

کوکاکولا، فیس بوک، تویوتا، IBM، دیزنی، مک دونالد، GE، سامسونگ، آمازون در رتبه های بعدی قرار دارند. سایر شرکت های قابل توجه مانند اینتل در رتبه 17، اچ پی در رتبه 38، سونی در رتبه 76 و نتفلیکس در رتبه 79 قرار دارند.

اپل علی رغم کاهش حدود 30 درصدی سهام از می 2015 باارزش ترین شرکت باقی ماند. آلفابت، شرکت مادر گوگل در حالی که در ماه فوریه با اختلاف کمی اپل را پشت سر گذاشته بود، در حال حاضر پس از اپل قرار دارد.

,برند،اپل,[categoriy]

با ارزش ترین برند سال 2016 کدام است ؟(+جدول) -آکابرند،اپل

آکاایران: با ارزش ترین برند سال 2016 کدام است ؟(+جدول)

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی - ایسنا

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی -


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 177 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

کانال آکاایران در تلگرام راه اندازی شد، برای دریافت آخرین مطالب آکاایران:
1- نرم افزار تلگرام گوشی خود را به روز کنید.
2- برای عضویت در کانال آکاایران روی لینک زیر کلیک کنید.

https://telegram.me/akairan_com

ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 165 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

1395/02/25

آکاایران: قالیباف برای چه پول خرج می کند؟

شبکه های احتماعی با انتشار نخستین شماره روزنامه جدید شهرداری یعنی «صبح نو» انتقادات خود را نثار آن کرده اند. به زعم این شبکه ها این روزنامه در حالی امروز روی دکه رفت که جدای از شکل و شمایل بی حال، هیچ حرفی برای گفتن ندارد!

,قالیباف،صبح نو،انتخابات ریاست جمهوری,[categoriy]

قالیباف برای چه پول خرج می کند؟ -آکاقالیباف،صبح نو،انتخابات ریاست جمهوری

آکاایران: قالیباف برای چه پول خرج می کند؟

آکا ایران -به گزارش 24، دو یادداشت کوتاه و یک مصاحبه 250 کلمه ای(برای تیتر یک) بعلاوه یک مصاحبه 300 کلمه ای با رییس سازمان حج، همراه با چند گزارش که ملات آن از رسانه های دیگر (خبرگزاری ها) اقتباس شده محصول رسانه جدید شهردار تهران است که 16 صفحه مجله ای این روزنامه را پر کرده است.

به گزارش آکاایران: به نظر می آید رویکرد غیرحرفه ای این روزنامه از شماره اول موجب می شود،به زودی  شاهد تغییرات عمده در روزنامه جدید شهرداری باشیم زیرا با  شکل و محتوای فعلی به زودی به بن بست می رسد.

البته ابتکار مدیران این روزنامه این است که برای اسامی همه افراد، از لفظ «آقا» استفاده میکنند و این ساختارشکنی جدید روزنامه «صبح نو» است که برای افراد از عبارت «آقای...» استفاده کند البته که شماره نخست آنقدر مردانه هست که ردپای هیچ زنی در آن دیده نمی شود تا ببینیم از «خانم» هم استفاده میشود یا خیر!

مشخص نیست قالیباف پول این روزنامه را از کجا می آورد و چرا این مبلغ را هزینه می کند؟

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی -


ازدواج ایرانی...
ما را در سایت ازدواج ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان ezdevajeirani بازدید : 184 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47